BLOGGTIPS




♥ En blogg med en snygg design tycker iaf jag det är roligare att följa och det är också det första intrycket man får av bloggen. Ni som inte vet hur man gör en bloggdesign kan ju alltid fråga någon av hjälp eller så kan vi hjälpa dig.

♥ ha mycket bilder, hälst bild i varje inlägg och då menar jag inte att man ska ta en gammal bild från arkivet varje gång utan försök att ha så många nya bilder som möjligt. Det kan vara så enkelt som att när du äter frukost eller något sånt så kan du lägga upp en bild på det. Mer än så behöver det inte vara!

♥ Intressanta inlägg! för det är ju det som får läsarna att stanna och man ska också variera i vad man skriver och inte bara skriva tips utan att kanske ha dagens outfit, tankar, bilder, tips, mode och sånt. Det blir mycket intressantare:)

♥ var dig själv och våga sticka ut! och våga skriva vad DU tycker och inte tänka att "tänk om det bara är jag som tycker det osv... annars blir ju bloggen precis som alla andras....

♥ Bra uppdatering. En blogg som inte har så bra uppdatering får ju inte lika många besökare eftersom att dom vet att hon inte bloggar så ofta.

♥ skriv rent! det tyker iaf jag är jätteviktigt. då menar jag att man inte ska skriva massa slangord. istället för att skriva tex "Heeeeeeeej bloggen hur e de?!!!" så kan man skriva "hej bloggen hur är det?"

-Ella





Kommentera här: