FOTOTÄVLING-VALFRITT TEMA


Regler:
1. Skicka ett mail till "e[email protected]" där du ska ha med detta:

- Bild och du måste ha tagit den själv!;)
-namn och eventuellt bloggadress

Döp mailet till "fototävling"

2.
följ oss via bloglovin (här)

3. skriv i en kommentar att du är med

Vad vinner man:
vinsten är en bildlänk i menyn i en HEL månad och kommer också attt få synnas i minst ett inlägg!
och om vinnaren vill så får den en gratis design. Om du där emot inte har en blogg så får du äran, men det är ju också bra.


Om cirka en vecka kommer vi ha valt ut några finalister beroende på hur många som är med, som ni får rösta på.

TÄVLINGEN STARTAR NU!

Kommentarer:

1 Esmeralda<3:

sv: okej visst det kan vi göra!

2 Simona:

sv: åh tack ska ni ha! för att jag kom upp där kommenterade jag i massa bloggar & uppdaterar minst 3 ggr per dag. Kan vi kanske göra ett länkbyte någon gång i näst vecka? Jag har redan några jag ska göra med ikväll osv :)

tror jag :D Hoppas det blir bra :D

3 Linn Bank:

Jag är gärna med, men är inte hemma nu. Ska försöka att skicka in mitt bidrag imorgon kväll. Hör av mig igen. Berättar för er nu att jag är med så ni vet att ni har en till deltagare! :D

4 linnea.♥:

sv; åh tack ni med :D♥

jag är jättegärna med ;)

skickar mail inom kort

kram!

5 Johanna Christoffersson:

SV: Jag är med nu! Så har jag även skickat ett mejl till er nu ;)

6 Cornelia:

Har skickat ett mail! :D Jag är med :D

7 Ida:

Jag är med

8 Cornelia:

Oki! :D Har gjort ett inlägg nu! :D

9 Alicia:

Jag har skickat ett mail! :-)

10 S A R A:

jag är med! har mejlat :D

11 Linn - fotoblogg:

Jag är med, och har maliat :D

12 Linn Bank ♥:

Nu är mitt bidrag skickat så jag är är med! :D

13 Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: Tack så jättemycket Ska skicka iväg mitt bidrag nu :)

14 Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: Tack så jättemycket, har skickat iväg mitt bidrag nu! :)



Följer er på bloglovin och blev nummer 71!

15 Becka [fotoblogg]:

sv; Åh tack så hemskt mycket underbara ni!

Ja, kommer att vara med :D

Hoppas att ni vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

16 Patricia♔:

sv: Visst kan jag det.

Mejlar nu då. Följer på bloglovin också.

17 Becka:

Oj, Tack! Och jo visst kan jag det ska bara leta upp en bild :)

18 juliaa:

hihi, fick ni inspriation av mig?:)

19 Ebba Pettersson:

Jag är med! Och jag följer er på BlogLovin' ! :)

20 Anonym:

Jag är med i tävlingen, har skickat mail och följer er med bloglovin' :)



- Har svarat på frågan om hur man delar upp kategorierna, hoppas det inte blev alldeles för klurigt, då kan ni bara kommentera vad som går snett. :)

21 Ebba Pettersson:

När skulle ni välja vilka man får rösta på då ?? :) kram

22 Fanny Clausen:

Jag är med i tävlingen och följer er på bloglovin och har skickat en bild! :)

Då är de bara att hålla tummarna :P

Kramar!

Kommentera här: